Aktiv dag

Denna måndag har verkligen bara flugit iväg, har hunnit med en hel del dock!

  • Var på Harkness Center och fick en helt gratis timme med en väldig danskunnig sjukgymnast som hjälpte mig med övningar och liknande för att förebygga skador. Hur grymt som helst och som sagt helt gratis får vi detta genom Broadway Dance Center.
  • Gick äntligen och klippte luggen så nu känner jag mig någorlunda halvsnygg i håret igen i alla fall.
  • Köpte sulor med stöd för hålfoten efter att fått reda på att mina nya skor inte alls är så jättebra...
  • Gick till Card-pickup i tid (nej, jag brukar inte vara sen, men i alla fall, trodde det skulle bli stressigt)
  • Åt en snabblunch med Eesha
  • Tog två klasser på skolan
  • Gick och betalade min räkning för sista månaden på mobilen här
  • Åkte hem och gick och köpte mat på den billigare, men otroligt jobbiga butiken i vårt område. (stod i kö i säkert en timme, tacka vet jag ICA där hemma i Sverige)
  • Isat mina behinnor efter att blivit skrämd med prat om stressfrakturer
  • Isat min onda hamstring

Nu sitter jag mest här och är halvdöd och borde städa upp i mitt rum, borde duscha och sen kanske sova lite. Men men, ska bara ta två sånglektioner imorgon och sen blir det shopping och Central Park så lite längre kan jag få sitta här!


Kommentarer
Postat av: Sandra

nej, jag brukar inte vara sen, men i alla fall, trodde det skulle bli stressigt??? LOL

2010-04-08 @ 09:06:40
Postat av: Lena

hahaha ;) nej, men jag brukar inte vara sen till just "card-pick-up"

det är nämligen det viktigaste i hela världen enligt dom som leder skolan här :P

Men vem vet, jag kanske blivit bättre? ;)

2010-04-08 @ 17:15:18
Postat av: Sandra

Det är bara upp till bevis hjärtat!

2010-04-09 @ 22:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0