Spring is back

Igår tog jag 4 härliga klasser och blev helt död på köpet. Inte så konstigt kanske. Eftersom solen sken så fint in genom mitt fönster imorse bestämde jag mig för att ta mig ut till parken i närheten och ta en promenad. Efter att jag insett att parken inte var speciellt stor satte jag mig och hade ett välbehövligt samtal med min fina mamma i telefon. Med nyvunna krafter, och för att någon typ av handverkare okuperade halva vår lägenhet, tog jag mig till Upper East side för att promenera runt bland alla dyra designerbutiker. Ni vet sådana butiker som man inte riktigt vågar gå in i med sina sneakers? Jag sicksackade mig ner fram tills jag kom till 5th Av och Central Park där jag bestämde mig för att gå rakt igenom till West side och hitta en tunnelbanelinje som går hem igen. Väldigt mysig dag i vårsolen som äntligen tittat fram igen och behövlig egentid fick jag.

 När jag kom hem insåg jag att jag haft rätt när jag trott att jag haft virus på datorn, dock tror jag att problemet är löst nu efter en halvkrånglig scanning. Jag tror att det borde vara okej, men när jag kommer ska denna lilla dator få åka hem till Erik på undersökning.

Imorgon väntar 4 klasser igen, jag ser fram emot det. Vi får se hur mycket jag orkar med på kvällen sen. Antagligen inte jättemycket kanske?



Kommentarer
Postat av: Anders

Bra jobbat med datorn!! Kram A

2010-04-02 @ 06:24:00
Postat av: sara

MYS! Önskar att du vore hemma ikväll dock för att fira min födelsedag... Fast det har varit ganska skönt att slippa laktoanpassa allt ;) Bara jävla gluten och vego!!

2010-04-02 @ 15:40:09
Postat av: Annika

Men det är ju ljusgrönt på en del träd! Det är väl härligt! Här lär vi väl få vänta en månad till ungefär - lagom tills du kommer hem, kanske, så får du vår två gånger!

2010-04-02 @ 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0