Central Park hourse and carriage

Denna dag började med två sånglektioner från 10-12. Dom lektionerna ger mig verkligen ro, att bara få sjunga i grupp är hur skönt som helst. Jag ska nog leta upp en kör när jag kommer hem. Det är så frigörande på något sätt. Någon timme senare mötte jag upp Eesha för en lunch på Union Square, lite shopping på Forever 21 och sen en glass med Mia. Efter det begav vi oss av till Central Park.

Där roade vi oss med att ta bilder på dagens inköp och oss själva medan vi väntade på Bella.

När vi äntligen hittat Bella i denna allt för stora park tog vi lite mer bilder på fina blommande träd och klassiska ekorrar.



Till slut hittade vi den finaste hästen och den finaste vagnen med den häftigaste chauffören och satte oss för att njuta av rundturen. 10 dollar var och ca 20 minuter senare var i framme på 5th Av, mycket nöjda med en väldigt mysig stund. När Mia sprungit iväg till närmsta subway för att åka till BDC gick vi andra vidare och var mega turister på 5th Av. När jag får tid ska jag lägga upp ett inlägg tillägnat Lotta från denna tur på Upper East. Ingen annan lär vara det minsta intresserad.
Imorgon väntar 4 klasser (eller kanske 2 klasser och en tur till stranden eftersom det tydligen ska vara 28+ imorn) och en utgång på kvällen. Jag har inte mycket tid kvar nu, det gäller att ta vara på ALL tid som finns! Nu måste jag dock ta vara på tiden genom att sova.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vilken härlig dag!

2010-04-07 @ 14:09:22
Postat av: Lotta

woooohooo för mig!! =D

2010-04-07 @ 19:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0