Damn hamburgers!

Jag tog mig igenom gårdagens klasser utan att svimma, men jag ska säga att det var nära på den sista. Ibland glömmer jag bort hur mycket mat man verkligen måste få i sig. Så efter sista klassen gick vi till BBQ där jag smällde i mig en hamburgare och en jättedrink. Ingen smart idé! Jag tycker att jag borde lärt mig att hamburgare inte är en bra idé för det mesta här borta, speciellt inte som jag nästan inte äter något rött kött här annars. Kvällen var väldigt trevlig, men på vägen hem insåg jag hur illa min mage var. Spenderade halva natten på toaletten och idag vet jag inte riktigt hur jag ska få i mig någon mat - jag besparar er på mer detaljer än så. Jaja, det går väl över antar jag.

Idag trodde jag att jag skulle på en påsk-lunch med Tove och Matt, men eftersom jag inte riktigt verkar få något svar från dem vad som händer funderar jag på att ändra mina planer och gå på Brooklyn museum i eftermiddag istället och sen ta mig till skolans föreställning. Det sistnämnda är hur som helst en klar plan och efter det är tanken att vi ska gå ut och ta en drink. Tror dock att jag och min mage får ta någonting alkoholfritt ikväll, om jag inte mår bättre då vill säga. Måste i alla fall lyckas få i mig mat innan drinkar...

Lisa har landat i New York för några dagar sen förresten. Det var så härligt att se henne en snabbis i torsdags, jag vet att hon kommer trivas jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0