Happy ending, Byebye New York

Nu sitter jag med en jättestor nervös boll i magen och vet knappt vart jag ska göra av mig själv. Min sista helg i New York är förbi, jag har packat och just nu håller jag på och tvättar mina lakan för nästa hyresgäster. Igår var första gången jag grät, efter att ha sagt hejdå till Prachi och Mia. Egentligen är det inte så sorgligt att säga hejdå till Mia eftersom jag vet att vi kommer ses i Stockholm sen, men Prachi, vem vet när jag kan träffa henne igen? Jag har varit lite dålig på att uppdatera den sista tiden, men det är för att jag velat ta vara på varje minut av min sista tid här. Därför kommer här lite bilder från min sista helg i New York. Det har varit en av dem bästa helgerna någonsin! Igår var jag sjukligt bakis efter tre dagars festande, men det fick det vara värt.

Fredag

 

Lördag

Söndag

Finns tyvärr inga bilder eftersom kameran av någon dum anledning var kvarglömd hemma. Men kvällen spenderades hur som helst på Madiba, en sydafrikansk restaurang, med Bella, Eesha, Matt och Tove. Senare hamnade jag, Eesha och Matt på en bar i närheten och därefter är det ganska suddigt, något för många drinkar intogs och igår mådde jag så dåligt så jag visste inte riktigt var jag skulle göra av mig själv.

Måndag

Efter denna chokladchock blandat med bakfylla mådde jag som jag förtjänade. Jag tog mig hem och däckade i sängen efter en underbar helg och måndag. Nu är det som sagt tisdag och om några timmar lämnar jag denna lägenhet för sista gången. I alla fall för den här gången, vem vet? Jag kanske kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0