I will stay with you - John Legend

Jag insåg nog inte riktigt igår vilket otroligt långt inlägg jag skrev, tur att det inte finns några krav på att läsa det för ens mig själv!

Idag kände jag mig fortfarande ganska risig på morgonen, men bestämde mig för att i alla fall åka in till baletten och sen ta en klass i taget. Det visade sig vara en bra idé då jag efter både balett och flexibility kände mig mycket bättre och bestämde mig därför för att ta mig igenom en jumps and turns klass med överpedagogiska Calen. Spännande hur ens kordination kan vara så värdelös ibland. Hur svårt kan det vara att sträcka ett ben och böja det andra? I luften var det tydligen omöjligt för mig idag.

Ikväll väntar en utgång med Mia och Eesha på Fat cat, en jazz-club vi hört bra saker om. Blir förhoppningsvis roligt, men inte för sent eftersom jag har två klasser imorgon eftermiddag.

Nästa söndag ska jag träffa min blivande man. John Legend ska vara gästartist på någon typ av välgörenhetsgrej i Prospekt Park i Brooklyn. I will be there I am telling you all! Förhoppningsvis lägger han äntligen märke till mig och inser att det är mig han har saknat hela sitt liv. Tror ni inte det?!



Kommentarer
Postat av: Lotta

MEN självklar älsk!! han kommer se dig i mängden LÅÅÅNG VÄG ;D PUSS <3<3

2010-04-12 @ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0