Let´s talk about sex baby

Jag har inte mycket tid kvar här nu och jag börjar bli lite stressad över att komma hem faktiskt. Mest stressad över allt jag vill hinna med dessa sista veckor och hur jag ska ha råd med allt, men det ordnar sig. Det viktigaste är egentligen att jag umgås med alla härliga människor jag mött här den sista tiden.

Igår kväll var vi på "Carnival", en dansföreställning där olika koreografer (mestadels hiphop) hade tillfälle att visa upp sig. Det var inspirerande att se, det var många som man känner igen från olika klasser på skolan och det var kul att det faktiskt var ganska många svenskar som var med också. Mycket var otroligt bra, men tyvärr handlar nästan allting om sex och ju mer extremt dästo bättre verkar det som ibland. Jag är ledsen, men jag ser inte riktigt anledningen alla gånger. Att stå och jucka är inte dans för mig. Tyvärr var jag också så trött igår att jag tappade intresse efter att ha stått och tittat i x antal timmar. Jag är glad att jag var och tittade dock, det var en rolig kväll och det fick mig också att återigen inse den otroliga nivåskillnaden om man jämför med liknande föreställningar i Sverige.

Idag tog jag mig till slut igenom 3 klasser i alla fall och nu sitter jag här halvdöd i soffan. Imorgon väntar bara en klass och utöver det ska jag väl lyckas städa upp lite bland mina saker här hemma. Sen är en date på skype inplanerad också. Det kan bli en grym dag, I can feel it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0