Sandra min älskade finaste



Jag har en vän som jag haft sedan jag var 5 år. Vi har verkligen varit vänner sedan vi var 5 år, är inte det helt otroligt? Det som är ännu mer otroligt är att trotts upp och nedgångar (mest upp) så tror jag verkligen att vi kommer fortsätta att vara nära vänner hela livet.

Du och jag kan skrika på varandra i en timme och vara skitförbannade, men när vi båda skrikit och gråtit klart så vet vi att allt är lugnt igen och vi kommer antagligen sitta och mysa i soffan och snacka skit som vanligt en kvart senare. Du är en av dem personer som känner mig bäst och jag tror jag är en av dem som känner dig bäst, men det har nog också att göra med att vi är väldigt lika på många sätt. Vi är lika när det kommer till att lägga hjärtat och alla känslor i allt, på en gång, för snabbt. Vi är dramatiska, vi älskar hårt och på riktigt och därför vet vi hur det känns att bli sårad på riktigt. Vi jagar samma typ av män, män som bara vill ha oss så länge dom inte kan få oss, och vi bygger upp saker som inte alltid stämmer. Vi har svårt att gå vidare ibland, men det vi också har gemensamt är att vi har underbara vänner som hälper oss att fatta att livet går vidare och allt kommer bli bra igen.

Jag vet att du har haft en skitvecka och det är inte heller din första skitvecka i livet. Du har fått gå igenom mycket, och jag beundrar dig för att du orkar ibland. Jag vet att du inte alltid mår toppen, men det är okej att ha dagar där man ligger och tycker synd om sig själv. Bara det inte blir för många dagar i rad.


"I´d rather bleed with cuts of love than live with out any scars"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lena min älskde finaste vän, Började nästan gråta när jag såg det här. Jag är så oerhört tacksam över att få ha dig i mitt liv. Den vän jag känt allra längst. Det är lite läskigt att jag nästan alldeles nyss insåg hur lika vi egentligen är. Jag är så oerhört glad att du ständigt finns vid min sida. En person som är så lik mig och kan känna igen sig i det mesta jag gör. TACK för att du står ut med alla dumma grejer jag får för mig, TACK för att du inte lämnar mig trots att jag ibland blir så sur att jag skriker lite åt dig.TACK för alla åren vi haft och alla åren vi har framför oss. TACk för att du är min bästa vän. JAG ÄLSKAR DIG!

2010-04-18 @ 19:08:45
Postat av: fia

Åh mina tjejer. Det är tur att ni har varandra, men främst av allt TUR ATT NI HAR MIG!!! hehe, så jag kan säga åt er att skärpa er ibland.



Bah skoja. Snart är vi på samma sida av jorden! Puss puss!

2010-04-21 @ 18:59:44
URL: http://fiastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0