Stranden 7 april 2010

Strålande sol, 30 grader och en underbar dag på stranden med otroligt härliga brudar. Startade dagen klockan 8, åkte till skolan och tog jazz och balett. Två klasser där jag verkligen räknade ner minutrarna tills vi äntligen fick åka till stranden. Att bara få ligga i solen och snacka skit, läsa lite, känna på det iskalla vattnet, bara njuta. Dessutom hade Mia med sig lakritsfiskar till mig som hennes underbara föräldrar haft med sig. Det var en helt otroligt skön dag! The New York Post kom fram till oss och intervjuade oss lite snabbt om det underbara vädret och tog bilder som jag hoppas inte hamnar i någon tidning. Första dagen på stranden när man är kritvit, nejtack! Här kommer dock lite underbara bilder från stranden och sen min och Mias mysiga middag med en corona. Nu känner jag mig helt död. Ska snart ta en dusch och sen sova sova sova för imorn väntar 3 klasser.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0