Trött visa-kort

Shoppingen har fortsatt under tisdag, onsdag och torsdag här i New York.  Idag har jag t.ex. köpt två par converse, dock bara ena till mig själv. Nu har mitt visa-kort träningsverk och längtar efter att det ska komma in lite ny lön. Tråkigt nog kommer det ju ta ett tag tills dess, även om jag börjar jobba redan dagen efter att jag kommer hem. Hur som helst är det färdigshoppat så när som på någon sista liten present kanske.

Nu har jag alltså kommit halvvägs i min sista vecka här, jag har nog fortfarande inte riktigt förstått att jag kommer vara hemma om en vecka. Dessa tre månader har gått fruktansvärt fort. I alla fall de två sista månaderna. Det konstigaste är att det fortfarande finns massor med saker i denna stad som jag inte hunnit se och göra. Men man är ju inte mer än människa, ingen idé att vara besviken över det. Helgen är planerad med diverse olika utgångar. Jag vill bara umgås med mina fina vänner jag träffat här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0