Dans v 3 på Broadway Dance Center

Jag har kommit fram till att jag skriver väldigt lite om vad jag dansar så nu är min ambition att efter varje vecka sammanfatta vad jag dansat. Jag vet att nivåerna och namnen på alla lärare kanske inte säger så mycket, men det går att youtuba det mesta om man nu av någon anledning verkligen skulle vara intresserad. Jag skriver mest detta för mig själv så jag har kvar och kan se vad jag gör med min tid här egentligen.

Måndag: Balett adv/beg - Goheen, Stretch - Vikarie, Contemporary adv/beg - Calen
Tisadag: Vocal - Sheppard, Jazz adv/beg Barker
Onsdag: Jazzfunk adv/beg - Chio, Contemporary adv/beg Slam
Torsdag: Floorbarre, Jazz adv/beg Stanfield
Fredag: Balett adv/beg - Goheen
Lördag: Streetjazz adv/beg Numata, Jazz adv/beg vikarie=Wilson

Sammanfattning: 2 balett, 2 contemporary, 3 jazz, 1 floorbarre (obligatorisk ISVP-klass), 1 vocal, 2 streetjazz/jazzfunk, 1 stretch


Kommentarer
Postat av: Annika

bra om du skriver förnamn på lärarna också så är det lättare att youtuba dem - eller finns det andra sökord man ska skriva in?

2010-02-23 @ 11:53:44
Postat av: Annika

Jag tog fram skolans hemsida och kollade alla lärarna - sen skrev jag ut och skickade med till mormor o morfar! Kul att läsa om - och vår favorit Mia från DYTYCD har ju varit lärare där (gästspel?). Kram o ha det bra

2010-02-24 @ 06:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0