Förkylning

Nu ligger jag hemma och är förkyld, tråkigt men samtidigt ganska skönt att ha en dag för sig själv. Om någon timme ska jag dock åka in och ta en flexibility class. Kände att jag var tvungen att ta någonting idag ändå så att jag förhoppningsvis hinner med hela veckans klasser innan helgen i alla fall.

Idag har jag pratat med Matt, vår hyresvärd om vårt sängproblem här borta. Jag och Bella sover just nu i samma säng, vilket inte är så bra om den ena är sjuk och inte heller när vi ska gå upp olika tider. Vi funderar nämligen på att flytta ner en soffa från vårt kök/vardagsrum och sova på den, men den är kanske för stor att flytta på. Matt lät dock som att han är inne på att fixa en till säng åt oss. Det skulle verkligen vara grymt bra, men vi får se hur det blir med det där. Jag tror inte riktigt att Tove, hans sambo, var lika positiv till tanken på att köpa en till säng som dom kanske inte behöver sen. Vilket i och för sig är väldigt förståligt. Men vi får se vad som händer, hoppas på det bästa!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är också förkyld :(

2010-02-09 @ 19:26:55
Postat av: Z

All right! Gott att det börjar hända saker och att du äntligen fått tid att skriva om det. Låter riktigt kul! Puss

2010-02-09 @ 23:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0