GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

Jag är en ganska värdelös dotter. Speciellt som jag glömde bort mig mammas födelsedag i fredags...! Det där är med att komma ihåg födelsedagar är tydligen inte min starka sida. (Förlåt Helene för de senaste två åren och kan någon snälla påminna mig i år)

Hur som helst, detta är ett inlägg tillägnat min underbara mamma och ingen annan. Tack för att du är min alldeles egna perosnliga psykolog, ständiga stöd i livet, bästa vän och så mycket mer. Du är underbar som står ut med mina känslomässiga kriser som kommer ungefär en gång i veckan och det är faktiskt riktigt jobbigt att inte kunna prata med dig så ofta som jag brukar.

Jag hoppas att din födelsedag blev underbar även fast din knäppa dotter glömde säga grattis, jag ska gottgöra dig med en fin present när jag kommer hem!
Massa kärlek till dig mamma! Godnattgonattgodmorgongodmorgon <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Du är världens bästa dotter i alla fall - min födelsedag blev väldigt lyckad. Tänk vad vi kommer att babbla när du kommer hem :-D

2010-02-15 @ 07:22:16
Postat av: fia

Är det bara jag som grät en skvätt?

2010-02-28 @ 14:04:47
URL: http://fiastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0