Happy birthday Eesha - 21 in New York!

I tisdags fyllde vår gulliga Eesha myndig i New York. Det firades med massa tårta och en del alkohol, framförallt för hennes egen del, här i vår lägenhet. Sen gick vi till en hiphop-klubb och dansade. Eeshas mest använda kommentar under kvällen var "I don´t care, I´m 21 in New York!". Hon tycker att jag och Bella är små tanter som inte vill gå ut 3-4 gånger i veckan. Igår fick jag ett sms av Matt där även han kallade mig "old lady" och Matt är ändå 42... Jag kanske borde börja lyssna på dessa pikar? Äh, jag trivs bra som en tant, det har jag gjort de senaste åren nu. Ikväll ska jag, Bella och Mia gå på bio, helt lagom lördagskväll för min del!


Kommentarer
Postat av: Annika

vilken härlig tårta - jättemaffig

2010-03-01 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0