Happy Valentine

Okej people, förlåt för att det varit lite dåligt med uppdatering denna vecka, men min dator och internetuppkopplingen här vägrar sammarbeta. Eller jag tror egentligen att det är någonting i universum som är emot mig just nu, för så fort jag sätter mig vid en dator här hemma så antingen dör datorn eller så dör internet. Jag har dessutom samma fruktansvärda otur med New Yorks underbara subway. Jag blir tokig på hur mycket jag alltid måste vänta och vänta och vänta på subways här. Både Bella och Eesha påstår att dom nästan aldrig behöver vänta mer än max 10 min, men för mig verkar det vara minimum en kvart. Dessutom står det ju ingenstans hur lång tid det är tills nästa kommer och om dom ropar ut någonting i högtalarna så kan man ge sig fan på att det kommer ett tåg på en annan perrong så man inte hör ett skit... En kille i en bar sa att jag redan är en New Yorker så som jag klagar på t-banan. Vet inte riktigt om jag kan hålla med om det!

Helgen har jag spenderat med att gå ut på fredagskvällen, tvätta och dansa på dagen på lördagen, gå på bio på kvällen och se Valentine's day och söndagen spenderades med en båtfärd till Staten Island. Jag hoppas på att datorerna vill sammarbeta med mig mer i nästa vecka så jag kan ladda upp lite bildbevis. Det har hur som helst varit en väldigt lyckad helg förutom att denna hypade Valentine's Day har gjort mig fruktansvärt känslosam. Jag känner dock att New York verkligen växer på mig, snart kommer jag nog aldrig vilja åka hem. Men ta det lugnt, jag kommer komma hem, jag har en biljett, jag har inte råd att vara kvar och jag kommer sakna alla hemma för mycket annars!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, jag blir så sjukt avundsjuk när jag tänker på att du är i NY. Det är verkligen ett helt sjukt coolt ställe att vara på. Och ja, jag hoppas verkligen att du kommer hem! Saknar dig!!

2010-02-15 @ 16:46:35
Postat av: Lotta

Visst var filmen fiiiin???? ååh den av så bra, men har aldrig känt mig så ensam som jag gjorde när jag åkte hem ensam å alla andra inne i biosalongen fick åka hem med någon buhu! hahah;D menmen JA VILL HA BILDER! fixa Lena fixafixa ;) LOVE <3

2010-02-15 @ 20:34:38
Postat av: Anonym

Hah, jag såg också den filmen i söndags. Och hypen är lika stor här =)

2010-02-16 @ 10:16:52
URL: http://drott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0