Pizza

Okej, blev ingen sneakersjakt idag. Blev en mysdag i sängen med datorn, fick prata lite med min gulliga Lotta på msn. Så skönt när man tajmar folk, inte lika roligt att jag precis missade Sara. Sen blev det en liten tripp in till Manhattan för att göra ett stretch-pass i alla fall, sen raka vägen hem igen. Blev helt slutkörd bara av att ligga på rygg och dra lite i benen, var väldigt bra att jag tog det lugnt idag.

När vi kom hem bjöd Matt mig och Bella på pizza som tack för att vi står ut med att dom renoverar. Hmm.. ingen riktig logik i det där. Han tackar oss för att han betalar för en ny dörr så vi får en egen ingång? Jaja, det var ett väldigt lägligt erbjudande i alla fall så vi tackade inte nej. Gott gott!



Har äntligen gått igenom min ekonomi ordenligt nu också så jag vet mer exakt vad jag har att röra mig med, det här ska nog gå bra, det är när jag kommer hem det kommer bli jobbigt. Mamma och pappa, räkna med att jag kommer på många middagar!

Imorgon ska det tydligen bli snökaos här och tydligen kommer hela staden stanna, så det kommer väl bara vara alla vi svenskar som är på skolan imorgon då? Vi får väl se hur det kommer gå helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Annika

välkommen på middag!

2010-02-10 @ 12:08:31
Postat av: Annika

det blir något konstigt så att senaste inlägget inte kommer som startsida för bloggen :-D

2010-02-10 @ 16:40:51
Postat av: fia

Du får komma till mig också!



Kul att läsa vännen. Skulle vara kul att hälsa på, vi får se hur det blir..mycket i skolan! Ta hand om dig och skriv mycket. Puss puss!

2010-02-10 @ 23:53:29
URL: http://fiastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0