6 dagar kvar!

Jag måste säga att jag är ganska stolt över hur produktiv jag varit idag. Klockan ringde 7 på morgonen, upp och äta frukost med Lotta! Sen slappa lite i soffan, men gjorde faktiskt iordning mig så jag var klar till halv 9. Då satte jag igång och kollade genom ansökningsdokument till två olika boenden, ringde samtal till banken och försäkringsbolaget och gjorde en massa andra fruktansvärt tråkiga administrativa saker. Sen var det dags att springa iväg till gymmet, hann dock bara köra en halvtimme på cross-trainern, men bättre än inget! Klockan 1 var det lunch med Mammie och underbara Anna. Klockan 3 var en date med Fia inbokad, men kom som vanligt för sent (jag hatar det, jag ska verkligen jobba på detta, tror det handlar om att jag alltid har för många bollar i luften och för mycket i huvudet) Men anledningen till min försening denna gång var att jag var tvungen att gå förbi mammas jobb och skriva ut lite papper och då upptäcker jag ett mail från vårt hostel vi ska bo på första nätterna. Där står det att jag måste betala en avgift för att jag inte dykt upp på mina bokade nätter den 17e och 18e januari. Och ja, det stämmer ju, jag är ju som ni vet inte i NY än. Vad som däremot inte stämmer är att jag inte avbokat dessa nätter. Jag har bokat om dem för en vecka sen! Och vad som är ännu mer irriterande är att i samma mail står mina bokningsuppgifter för min nya bokning från den 26e januari. Det är som att det aldrig tar slut, hur mycket jag än försöker och försöker att styra upp detta så kommer det bara upp nya saker. Nu vill jag bara ha packat klart, vara framme i NY, ha ett boende för alla tre månaderna, jag vill börja utbildningen och bara få konsentrera mig på att dansa dansa dansa! Jag vet ju att det kommer ordna sig med allt, men jag börjar verkligen bli trött på detta nu.

Nu ska jag bara maila ett sista mail för ikväll, sen ska jag titta på andra halvleken av handbollen och ta upp detta kaos imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0