En vecka kvar!

Yes idag, eller igår tisdag egentligen, det blev ju nytt dyng nyss... Ja, det är hur som helst ungefär en vecka kvar till att ett plan lyfter från alranda med mig och Bella på. Det börjar bli lite läskigt och nervöst nu, men jag tror fortfarande inte att jag riktigt fattar. Jag kommer väl sitta helt chockad och panikslagen på planet antar jag!

I söndags packade vi efter mycket pusslande in Bellas saker, först i mammas bil och sen med hjälp av Lotta in i vårt förråd/klädkammare. Jag är fortfarande imponerad över att det får plats! Bellas resväska står dessutom packad i vårt vardagsrum och säger åt mig att packa varje gång jag går förbi. Bella själv skickade vi iväg med tog hem till skåne-land så hon får mysa lite med familjen innan vi flyr kontinenten.

Jag ska spendera denna sista vecka med att jobba, skriva en miljard "att-göra-listor" (och förhoppningsvis göra allt som står på dem) och träffa alla nära och kära och tyvärr säga alldeles för många hejdå. Det första var till Helene redan i lördags, för hon har ju redan åkt. Idag kom nästa till min underbara Emma som åker till Paris nästa söndag och stannar i 4 månader. Det verkar som vi alla ska lämna landet samtidigt, vad är upp med det?

Hur som helst, NU ska jag sova, för imorn ska jag upp och äta frukost med min gulliga roomie klockan 7 och sen ska jag ta tag i diverse samtal och liknande innan det bär av till gymmet.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

GLÖM INTE OSS SOM KOMMER STANNA HEMMA I SVERIGE! VI VILL OCKSÅ SÄGA HEJDÅ!

2010-01-20 @ 19:51:15
Postat av: Lena

Självklart älskling, vi rings imorgon om detta och styr upp planer för helgen!

2010-01-20 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0