Stay positive!

Jaha då var det packat så när som på handbagaget. Jag har en packning på 22,3 kg tror jag och man får ha 23 kg. Hur läskigt är inte det? Jag har inte råd att betala någon övervikt...! Men men det får ordna sig. Vad värre är så har varken jag eller Bella fått CSN än. De kommer dock under nästa vecka sägs det. Tror verkligen också att det kommer ordna sig, jag försöker bara vara positiv nu och inte få panik.

Imorgon kommer vi vara på väg till NY och inatt blir sista natten hemma på tre månader. Jag tror fortfarande inte att jag har fattat vad det är som händer och vad det är jag ska göra. Jag åker till NY imorgon och jag har inget boende mer än de första 5 nätterna, jag har inte fått CSN beviljat än och jag har endast min lön jag fick idag att röra mig med. Känns ibland som att detta kanske inte var det mest genomtänkta jag har gjort, men allt kommer ordna sig som sagt! Det måste det göra.

Nu ska jag in och växla pengar och akutköpa lite saker som jag insåg igår att jag saknar.

Kommentarer
Postat av: Ghetto Mama

DET KOMMER ATT LÖSA SIG! Och ni kommer att ha det så jädrans bra!



Stolt över er mina små sweethearts!

Massa kärlek till er båda från Ghetto Mama :)

2010-01-27 @ 08:58:59
Postat av: Victoria

Hej. Jag vet hur du har känt vad det gäller CSN, planering och dylikt. Jag är i EXAKT samma sits. Ska dock åka i mitten av Mars så mycket kommer väl hinna hända, men ändå. Har inget boende och jag åker helt ensam. Hehe!



Hoppas du trivs. Vi ses nog säkert när jag börjar kan jag tro :) Lycka till med allt så länge!



Mvh Victoria

2010-02-09 @ 01:11:56
URL: http://endansareshistoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0