Sail away with me

Det blev en kort, men mysig tur med båten. Jag kom ut med vaxholmsbåt igår vid lunchtid och vi kom hem redan idag nu på eftermiddagen. Vi fick i alla fall en riktigt fin dag igår med fin segling, sol, god mat, kortspel och mys. Imorse när vi vaknade spöregnade det och eftersom det ryktades att regnet kommit för att stanna så bestämde vi oss för att göra det motsatta. Det var bara att gå för motor i regnet hem.

Nu väntar matlagning och en Helene som är på väg över. Äntligen är hon hemma igen från Sydafrika!

Vad gör man en semestervecka hemma i Stockholm om det ska bli dåligt väder? Jag hoppas att det inte blir så dåligt som dom säger. Nu skiner faktiskt solen på min balkong i alla fall. Man kanske skulle gå ut och sätta sig med ett glas vin?



Kommentarer
Postat av: annika

Bra gjort! Undrade just hur blöta ni blev. Här är första dagen med regn på hela min semester, hittills 5 veckor, klart orättvist.

2010-07-30 @ 12:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0