Regn och mys

Gårdagskvällen spenderades med att titta på bilder och berätta om mina och Helenes äventyr under denna vår. Lagom mycket vin intogs och när regnet kom på balkongen var det faktiskt mysigt att tända massa ljus i vardagsrummet igen.



Ikväll blev jag lovad gratis inträde på Pride-området, men pga regnet så behövde herr Cajdert inte jobba och då fick jag och fru Cajdert inga biljetter. Det slutade med en riktigt bra film i myskläder hemma hos samma fina par. Inte fy skam med regn och hemmamys helt enkelt. Speciellt inte när man blir bortskämd och hemkörd till dörren.







Jag förstår mer och mer hur viktigt det är att välja vilka man vill dela med sig av sin tid med. Ibland räcker inte tiden till så man hinner träffa ens dem man vill, så varför lägga den på att ens svara på sms från människor som tagit för mycket tid av ens liv redan? Tack alla underbara vänner och min underbara familj som förgyller mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0