Bättringsvägen

Idag mår jag faktiskt mycket bättre och febern verkar äntligen ha givit med sig. Ska bara se till att ta det lugnt några dagar till så den fortsätter hålla sig borta.
Dagen är tänkt att jag ska spendera med Sandra med mys i soffan och på balkongen med kanske någon film, massa gott, en ansiktsmask och framförallt massa tjejsnack. Lite senare under eftermiddagen kommer lilla Bella hem från New York. Tänk det har gått över en månad sen jag kom hem och nu har alldeles strax även hon avslutat sitt äventyr. I alla fall för den här gången.

Jag och Sandra på våra vanliga äventyr

Jätten Lena och söta Bella i vår f.d lägenhet i Brooklyn. Redo att åka in och festa på Manhattan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0