First day at work

Ja precis, första dagen på jobbet efter 6 dagar ledigt/sjuk. Det var verkligen inte lätt att kliva ur sängen idag för att öppna på jobbet ska jag säga. Inte var det lättare när man satt och mådde illa halva dagen pga trötthet och mensverk. Hur som helst, det var en kort dag som avslutades vid klocan 3 så man ska verkligen inte klaga. Planen var att komma hem och ta lite mellanmål och sen sätta sig och få lite solsken på balkongen. Jag kom aldrig ut då jag somnade i soffan i en timme och sen var det dags att sätta igång med disk och matlagning. Så kan det gå, men är man trött så är man.

Nu sitter jag här själv och har läst alla miljarder bloggar och andra underhållande hemsidor som jag fastnat för under mina slappa dagar jag har bakom mig. Gud vad det är lätt det är att fastna i att inte göra någonting när man varit sjuk och inte orkat göra någonting annat på ett tag. Men imorgon är det middag med Martina planerad i alla fall, det ska bli mysigt. Inga fler dagar som denna, otroligt tråkigt inaktiv har jag varit och slöseri med solen framförallt!

Är nog dags att ta fram sommarlistan och skräpa till sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0