Johan <3 Tina

Helgen i Linköping är förbi och bröllopet var helt perfekt verkligen. Så himla vackert och en jättetrevlig och rolig fest! Stort stort GRATTIS till Johan och Tina!

Tyvärr hade jag feber som kom och gick som den ville under hela helgen och igår mådde jag verkligen riktigt dåligt. Idag är jag dock på bättringsvägen och med lite vila till så ska jag nog vara på topp snart. Idag blir andra dagen framför tv:n och det är verkligen så otroligt mycket tråkigare än första. Åtminstone på förmiddagen då det enda som visas är repriser från gårdagen. Skitkul...! Jag hoppas hur som helst på att vara tillräckligt frisk på torsdag så jag kan gå tillbaka till jobbet. Jag har nämligen inte riktigt råd att vara borta speciellt mycket därifrån.

Nu ska jag nog rota fram en film från Lottas dator eller kanske försöka läsa lite i någon bok. Jag kommer nog på någonting att sysselsätta mig med. Annars kan jag ju göra som igår, terra Sandra på jobbet med onödiga sms. Känns som en plan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0