Ta tag i dig själv kvinna!

De senaste veckorna har jag känt mig så fruktansvärt understimulerad så jag inte vetat vart jag ska ta vägen. Det började med att jag var sjuk och fortsatte med fruktansvärd trötthet som sedan ledde till att jag fastnade i att bara ligga hemma framför Gilmore Girls. Kanske låter skönt och mysigt? Inte i min värld, jag klättrar på väggarna! Det blir inte bättre av att min lilla Lotta lämnat mig ensam här hemma också.

Hur som helst, nu känner jag att jag är på rätt väg igen. Idag har varit en underbar dag i solen i stan tillsammans med Martina med mycket givande konversationer och mys. Nu på kvällen tog jag och Sandra en av våra berömda raskisar och bevisade att man kan få folk som tutar efter en i Sverige också. Det krävs tydligen bara att man sätter på sig ett par tajts och tar sig en powerwalk?

Imorgon börjar resten av veckan, som innebär jobb under dagtid. Dags att vända tillbaka dygnsrytmen med en käftsmäll? Kommer vara jobbigt att gå upp halv 7 imorgon kan jag garantera! Hur som helst, nu är det dags att börja ta vara på dessa långa härliga sommardagar och kvällar. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0