Dans V 5 på Broadway Dance Center

Måndag: Balett adv/beg - Goheen, Flexibililty, Contemporary adv/beg - Calen
Tisdag: Vocal - Sheppard, Jazz adv/beg -Barker
Onsdag: Mamma Mia org Koreografi - obligatorisk klass, Balett adv/beg - Goheen, Contemporary adv/beg - Hale
Torsdag: Jazz adv/beg - Barker, Streetjazz adv/beg - Numata
Fredag: Flexibility
Lördag:
Jazz adv/beg - Barber
Söndag: VILA

Samanfattning: 2 balett, 3 jazz, 2 contemoprary, 1 streetjazz, 1 "musikal-klass", 1 vocal, 2 felx

Gjorde till slut hela veckans 12 klasser, men min 13e från förra veckan får vänta. Fanns helt enkelt inte riktigt energi för den den här veckan. Prövade både Hale och Barbers klasser för första gången denna vecka, gillade dem båda jättemycket. Ibland känns det omöjligt att få ihop ett schema som går att följa, men det ordnar sig nog.

Nästa vecka har som sagt Numata massa klasser och det är även vouging-klasser på schemat, finns mycket att se fram emot. Får se om jag får mitt schema att gå ihop så jag kan ta allt jag vill bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0