Ge mig lakritsfiskar!

Nu sitter jag i vårt kök och äter twizzlers. Amerikanskt va? Men enda anledningen är för att det är det enda lakritsgodiset jag hittat. Ge mig lakritsfiskar! NU!


Idag har jag och Bella varit i Soho och tittat i massa dyra märkesbutiker och inte köpt ett skit som ni kanske förstår. Däremot har jag sett massa fint och roligt, speciellt en underbar liten butik som bara sålde massa olika sorters choklad. Inte ens där tillät jag mig själv att köpa ens en liten bit, duktigt va?
Sen var vi äntligen uppe i Empire State Buildning och såg ut över denna fantasiskt stora och häftiga stad. Vi var där när solen gick ner så vi fick se när stadens alla lampor tändes och lyste upp mörkret, väldigt vackert! En del typiska turistbilder togs såklart, men dom får ni vänta på för idag bjuder jag på gamla bilder.



Ni är världsbäst, jag känner varje dag hur otroligt mycket ni betyder för mig och hur mycket jag saknar er. Massa kärlek!

Kommentarer
Postat av: fia

Sötnos vi saknar dig också men jag vill helst att du inte kommer hem. Jag har nämligen en plan på att du ska hitta ditt livs kärlek, gifta dig och bosätta dig ---> weekends till New York kommer bli en del av min vardag! Fattar du hur fint det skulle vara lena?

2010-03-04 @ 10:31:46
URL: http://fiastankar.blogg.se/
Postat av: Lena

Haha dude, grabbarna som jag träffat på här är fan inget för mig asså. och nej, jag kommer inte stanna här, sorry, men din plan spricker ;)

2010-03-05 @ 02:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0