Gratis är gott

Igår lyckades jag få två gratis-biljetter till en föreställning som jag och Mia ville se med Keigwin and campany (http://www.keigwinandcompany.com/). Jag stod utanför teatern och väntade på Mia och så frågar en dam brevid mig om jag behöver biljetter för i så fall kan jag få två gratis. Vad är oddsen? Där tjänade jag 35 dollar, tackar och bockar för det gör vi! Föreställningen var dessutom riktigt rolig och inspirerande med mycket fina och duktiga dansare. Det är inte alla dagar i veckan man har den turen.

Idag har solen lyst på mig och resten av New York, det har varit helt underbart. Jag har haft riktigt ont i min baksida lår men så fort jag fick sitta i solen med min kaffe efter dagens klasser så brydde jag mig inte längre. Tänk vad lite solstrålar kan göra med humöret. Är alla människor alltid glada i städer/länder där det är sommar året om? Eller man kanske vänjer sig antar jag. Nu hoppas jag på att vädert håller i sig över helgen och nästa vecka så alla härliga vårplaner jag har går att genomföra.


Kommentarer
Postat av: Annika

Det låter för härligt med sol och vår. Här är bortåt +8 och ganska soligt

2010-03-20 @ 09:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0