Hate Mondays

Eller hata kanske är ett starkt ord, men idag har det verkligen känts som en måndag. Det är nästan lite tragiskt hur mycket jag börjar komma in i en rutin här borta nu, men jag antar att det är väl lite meningen också. Dagen började med att det var fruktansvärt svårt att ta sig upp ur sängen, men jag lyckades ta mig iväg på baletten med min favorit Beth Goheen. Hon är underbar, jag var dock inte riktigt lika underbar idag på hennes klass. Fortsatte dagen med en lunch med Eesha på vårt stammis-lunch-ställe två kvarter från skolan, sen Flexibility och sen Calens conpemorary. Snäll mot kroppen har jag varit idag, dessa klasser är bra för mig.

Efter dansdagen var slut tog jag mig till min nyfunna favorit-mataffär för att inhandla veckans mat och sen kämpade jag mig hem på t-banan med alla kassar. Sen jag kom hem har jag ätit middag, gjort en sallad som jag ska ha till lunch imorn, gjort lite styrkeövningar för mitt äckliga ben, stretchat lite, duschat och nu sitter jag här som en död fisk. 
My fabulous life in New York - not so fab after all?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0