It´s all about the weather

Början av veckan har varit grå, i alla fall vädret. Jag hoppas på förbättring, allting blir ju så mycket bättre så fort solen lyser. Fruktansvärt svenskt sagt av mig va? Dansmässigt har jag varit lite halvslapp och tagit två flex och en vocal, men det är bara för att jag ska samla ihop så många klasser som möjligt innan min "turistvecka" med Erik börjar. Imorgon blir det 4 klasser, jag är taggad!

Ikväll blir det middag med Tove och Matt, det ska bli mys. Kvällarna spenderas med Scrubs numera, kan det bli bättre? Resten av veckan har jag tusen planer för, men jag ska kanske låta Erik ha någonting att säga till om när han kommer, eller vad tycker ni? Hur som helst ska jag nog lura med honom på Mias födelsedagsfirande ute i Brooklyn - New York är inte bara Manhattan you know!

Snart måste jag göra mig en lista på allt jag vill hinna med innan jag åker hem, en uppdatering på det kommer nog upp här inom kort!

NU - fixa naglar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0