Lurad Lena?

Jaha så gick man och köpte sig en kamera, bara sådär. Försökte få det hela så billigt som möjligt och trodde man gjorde en bra affär för det kommer ju ändå vara billigare än i Sverige trodde man. Så kan jag inte låta bli att kolla upp det på internet när jag kommer hem såklart. (varför gjorde jag inte detta innan kan man ju fråga sig?) Det jag kommit fram till är att min kamera är nog helt okej, men att jag hade kunnat beställa en över internet hemma och få den för typ en hundring mindre. Illa va? Hur som helst, jag betalade strax under 1400 sek och fick då kamera, minneskort på 2 Gb och ett fodral. Klantigt av mig tror jag, borde väntat tills storebror kom hit, eller i alla fall väntat på hans förslag på kamera? Hur som helst, sånt är livet, nu har jag i alla fall en kamera och den är lila och fin. Illa Lena, men livet går vidare helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: Annika

men det var ingen direkt katastrofdeal - du är väi inte direkt lurad, men retfullt

2010-03-04 @ 09:18:50
Postat av: Anders

Jag tror nog att du gjort ett bra köp! Bilder ser jättebra ut!/Anders

2010-03-04 @ 09:19:36
Postat av: sara

Jag gillar att du pratar om dig själv i tredje person :P

2010-03-04 @ 10:54:05
Postat av: kristin

lila är iaf mycket fint!! puss på dig!

2010-03-04 @ 19:47:12
Postat av: Lotta

Liiiilaaaa ;D gotta love!

2010-03-04 @ 23:01:43
Postat av: Lena

Mamma o Pappa: Nej, det är ingen fara, helt okej, och så fick jag en ganska rolig stund med en galen försäljare också ;)

Sara: Ja, jag vet, förlåt. men jag säger ju det, börjar bli lite knäpp här borta!

Kristin o Lotta: Mhmmm, jag vet, kunde inte låta bli såklart ;)

2010-03-05 @ 02:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0