Mindfucked

Denna dag började med att väckarklockan väckte mig ur en jättekonstig mardröm som kändes äckligt verklig. Den och en blandning av regnet utanför fönstret fick mig att vägra gå upp ur sängen. Det lyxigaste är ju att jag faktiskt har det valet här borta, jag har verkligen semester. Dock har jag varit allmänt off hela dagen på grund av denna dröm. Jag är trött på att jag anstränger mig för att slå bort vissa saker ur huvudet och ändå dyker dem upp i mina drömmar. Dessutom är det saker som jag ändå inte kan göra någonting åt, speciellt inte här på andra sidan atlanten. Jag önskar att jag inte tänkte sönder allting ibland. Speciellt som jag ändå agerar efter mina känslor och härtat i slutändan.

Jag kanske är lite "mindfucked" (det är Eeshas uttryck, smaka på det, det passar verkligen vissa stunder) på grund av min helg med Erik också, jag längtar verkligen efter alla hemma i dessa dagar. Imorgon har jag en date på Skype bestämd dock, det ska bli skönt. Ber om ursäkt i förhand om tårar börjar rulla. Jag är en fruktansvärt blödig människa ibland. Ibland behöver jag gråta utan någon egentlig anledning helt enkelt. Jag har otroligt mycket underbart i mitt liv, vilket jag inser mer och mer varje dag. Bara att jag ens har möjligheten att vara här och leva det liv jag gjort det senaste månaderna... Ändå kan jag inte låta bli att längta efter vissa saker. Vill nån hjälpa mig att hitta en man som är bra för mig, snälla? Jag vet ju att dem finns, har en massa underbara manliga vänner, men dem jag faller för är antingen helt fel för mig eller så är allting bara helt otajmat. Hur gör man för att hitta rätt? Jag antar att man måste ha tålamod ibland. Att vara själv kanske är bra också?

Nog om detta, nu är det dags att lägga sig så jag orkar upp imorgon.


Kommentarer
Postat av: fia

Fina du! Kommer du ihåg när du började gråta på tåget till från Partille och jag bara MEN VAD ÄR DET LENA :S helt orolig och du bara "Asså..buuuhuhuhu...jag är jag bara...är lite trött...wuääähähähä" sen skrattade du som vanligt och jag minns att Heide bara "Har hon..mens?". Du bara let it out, det är bra.



Jag tror knepet är att styra upp allt i livet så gott det går på egen hand för sin egen skull, och när man minst behöver det och minst anar det träffar man någon fantastisk människa som man fastnar för, inte för att man suktar och vill utan för att man gillar varandra jävligt mycket och inget annat. Fast jag vet inte, jag tänker mig att det är så?



Sen får vi se rent generellt det här med snubbar för dig nu framöver lena. Nu är jag i stan vet du, det blir inte någon idiot det kan du ha klart för dig.



NU kommer tiden gå fort, ta hand om dig massor okej. Vi kan skypa nån dag! Puss vännen!

2010-04-01 @ 01:32:13
URL: http://fiastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0