New York med storebror Erik






Tack för en underbar lång-weekend Erik, jag har haft hur roligt och mysigt som helst. Jag blev jätteblödig och ledsen igår när jag insåg att han skulle lämna mig här och åka hem till alla nära och kära i Sverige. Men nu ska jag titta på film, äta godis, chips och glass med Bella så snart mår jag nog bättre igen. Dessutom är det bara en månad kvar (exakt idag) tills jag är tillbaka i Stockholm. Det kommer gå så snabbt nu så jag blir nästan stressad. Det finns fortfarande massor av roliga och härliga saker jag vill hinna med. Dock fick jag känna på hur skönt jag kommer tycka det är att träffa familjen hemma, var berädda på tårar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0