Regn, blåst och myshelg

Denna helg har inte varit speciellt spännande tyvärr, men ganska mysig och jag skyller vår seghet på det fruktansvärt äckliga vädret. Man har verkligen ingen lust att ta sig utanför dörren när det spöregnar och typ blåser storm. Igår köpte jag ett paraply som gick sönder efter 10 minuter, där kan vi snacka bortkastade pengar.

I fredags hade jag, Bella, Eesha, Pratchi och Mia myskväll här hemma med pizzor, vin och film. Det måste varit den segaste tjejkvällen på länge, vi låg och tittade på Shrek 2 och alla halvsov när filmen var slut. Så blir det när man tagit ett glas rött efter en hel vecka med massa dans.



Lördagen spenderades med att äta berömd cheescake från Juniors, yoga och sen gitarr-spel och mys hemma hos Mia. När jag vaknade upp imorse kände jag att jag håller på och bli sjuk, så det var bara att ta sig hem för att försöka vila upp sig.



Nu har vi för övrigt bytt till sommartid i New York så jag har knappat in en timme på er där hemma i Sverige. Bara 5 timmars skillnad nu i några veckor, det ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0