Var tar alla pengar vägen?

Ännu en dag i storstaden är snart förbi. Denna tisdag har inte varit speciellt spännande den heller. Var dock och fick reda på att de billigaste biljetterna man kan få tag på till Lion King ligger på 69 USD. Lite mycket för min ekonomi tror jag. Däremot går det att få biljetter längst bak på Phantom of the opera för typ 26 USD, lite bättre måste jag säga. I nästa vecka MÅSTE jag gå och se en musikal, nu får det vara nog!

Imorgon ska jag försöka köpa mig en digitalkamera eftersom min lön som trillade in den 25e Feb ser ut att räcka till det. Då ska jag verkligen bli bättre på att uppdatera med bilder också! Efter det inköpet är det dock shoppingstopp för mig hela Mars ut. Pengar för bara läggas på mat, föreställningar och andra eventuella turistsaker. Inga mer prylar! Jag ska verkligen försöka hålla nere kostnaderna så mycke som möjligt så jag kanske kan ha råd med lite shopping innan jag åker hem sen istället. Det är verkligen läskigt hur pengarna bara försvinner hur fort som helst i denna stad, men jag ska göra mitt bästa för att inte göra av med mer än nödvändigt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har en och annan pryl jag tänkte att du skulle få köpa till mig innan du åker hem, men jag för över pengar när det börjar närma sig ;)

2010-03-03 @ 17:09:12
Postat av: FIA

JAG MED! ;)



<3 MISS YOU!

2010-03-04 @ 10:28:05
URL: http://fiastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0