Vårdagar i NY

Ännu en vecka har bara sprungit iväg, fort gick det. Helgen har varit väldigt lyckad med vårsol och mycket annat roligt!
Lördagen spenderades på BDC med tre dansklasser, efter att ha kommit hem och duschat och segat mig i tusen år tog jag mig äntligen ut i den underbara New York-kvällen som faktiskt nästan kändes som en sommarkväll. Mycket skratt med härlig sällskap, billiga drinkar, vårrullar, dyrare och godare drinkar, välbehövlig pizza, pommes och underbar brownie som vi fick av bordsgrannarna. Kvällen avslutades med att vänta lite för länge på underbara NY subway som vanligt, men runt halv 4 var jag och Mia hemma och redo för sängen.



Idag har jag, Bella och Mia tagit oss ut till Far Rockaway Beach och promenerat runt i solen. En underbar dag i solen, lite för blåsigt, men Bella vågade i alla fall känna på vattnet och tydligen var det inte sååå kallt... Den sista bilden är en skylt på baren vi gick in på för att akut-kissa. Det luktade gammal äcklig inrökt gubbe och billig öl. Härligt place va? Nu ska vi mysa med Scrubs, glass och myskläder. Imorgon börjar en ny dansvecka och storebror kommer äntligen på onsdag eller torsdag. Jag får en ursäkt att vara bara turist i några dagar. FABULOUS





Kommentarer
Postat av: Lotta

MYS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3

2010-03-22 @ 21:25:40
Postat av: Martina

Lena vilka fina foton! slå en signal när du kan, du har mitt nummer...

puss då!

2010-03-23 @ 07:36:30
Postat av: fia

lol @ du är kompis med tila tequila lol

2010-04-01 @ 01:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0