Godmorgon

Tiden går läskigt fort, var tog den senaste veckan vägen t.ex? Jag har dock hunnit med en del faktiskt. Jag har jobbat 5 dagar (tränat bara 2, FY Lena) och dessutom festat både onsdag och lördag. I onsdags firade vi Dessan från jobbet som fyllt år och i lördags hade vi en galen fest här hemma för Lotta som fyllde 22 år igår.
Det kom en härlig blandning med människor som alla klätt ut sig och var otroligt snygga. Alla i temat "Ursäkta att jag är sen, men..." Vinnarna för kvällen blev två gamlningar som inte kunde få någon färdtjänst i tid. Jag och Lotta kom direkt från att ha vunnit Miss Sundsvall och Miss Tyresö. En riktigt lyckat kväll med mycket skratt och inga tårar alls faktiskt. Bilder från kvällen kommer när jag fixat en laddare till kameran med svenskt uttag. Kanske räcker med en adapter?

Tårar blev det dock mycket av igår när vi var och tittade på Danscenters 2:ors slutföreställning. Jag är jättejätteimponerad över deras utveckling det senaste halvåret och speciellt när det kommer till hiphopen, fan va grymma de var! Mellan varje nummer hade det spelat in kommentarer om varandra och vad de tycker om varandra. Så fort dom började prata om mina gamla förberedande-bäbisar så började tårarna rinna helt galet, fy vilken pers alltså! Det var riktigt roligt att se hur grymt bra dom gjorde "Burr", Mari Carrascos koreografi också. Jag är som sagt sjukt imponerad, tack tjejer!

Idag är jag faktiskt också ledig, två dagar i rad för första gången sen jag kom hem från NY. Skönt skönt skönt! Har dock räknat ihop mina timmar denna månad och även om det känns som jag jobbar varje dag får man inte ihop så mycket pengar som önskat i alla fall. Någon som har ett välbetalt jobb åt mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0