Den perfekta ursäkten

Helgen har spenderats med jobb, och åter jobb. Denna blogg kommer vara otroligt enformig att läsa den närmsta tiden. I alla fall om jag ska begränsa mig till att skriva om vad jag gör på dagarna. Just nu prioriteras nämligen allt som ger mig pengar, med andra ord jobbet.

Igår kväll tog jag mig i alla fall iväg på en fest för att fira Frida och en annan vän till hennes födelsedagar en liten stund. Blev dock en väldigt liten stund, runt klockan 10 började jag, Sandra, Jossan och Emelie att röra oss hemmåt för att återigen orka jobba dagen efter. Duktigt av oss va?

Nu ikväll har jag och Lotta suttit och tittat på gammal mysfilm med Fred Astaire och Ginger Rodgers. Det och Lottas perfekta kladdkaka med hallon och glass är receptet på en perfekt söndags-mys-kväll! Detta gav oss även inspiration till vad vår ursäkt ska vara nästa lördag på Lottas födelsedagsfest. Det underbara temat är nämligen "Ursäkta att jag är sen, men..." därefter får man själv hitta på den perfekta ursäkten och klä sig på ett passande sätt för att bevisa sin bortförklaring. Kul va? Nu har jag och Lotta som sagt kommit på den perfekta ursäkten, men mer än så säger jag inte. Kom hit på lördag om ni vill veta helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0