Stockholm i mitt hjärta

Igår åkte jag Stockholms t-bana för första gången sen jag kom hem. Det var lycka! För det första så är sjävla t-banan så sjukt fin och ren och lugn och tyst och sen att få åka över från slussen till gamla stan - Stockholm är så fruktansvärt vackert och det ger mig en sån hemma-känsla. Home sweet home!

Hur som helst, syftet med min t-baneresa var att ta mig hem till Martinas nya lägenhet på Birger Jarlsgatan. Den är helt perfekt, och nej nej, jag är inte alls avundsjuk... Härligt att få umgås med Martina igen i alla fall.

Idag börjar jag inte förrän klockan 4 och innan dess ska jag försöka få lite ordning på mina saker. Är fortfarande lite halvkaos, får inte riktigt in mina saker i garderoben, men det ska det bli ändring på idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0