Balett baby!

Nu är jag frisk igen och har börjat träna balett igen efter att ha varit "balett-fri" i nästan ett halvår. Jag smiter runt lite här och var och dansar för min fina Anna och det känns grymt att få hitta kroppen igen. Igår var jag på DC och tog klass för Annette också, men efter en serie av hopp-diagonaler krampade mina inre vadmuskler ihop sig så jag nästan inte kunde gå. Även om jag tycker jag börjat ganska försiktigt så har nog mina vader fått en liten chock och det är tur att jag inte har hoppat så mycket i alla fall.

Det största som hänt de senaste veckorna är dock att jag fick ett mail från Flex Sports Club om att nu behöver dem mig där. Så nu har jag börjat komma in och lära mig lite smått om vad jag ska göra där. Det känns hur kul som helst att få vara i en ny miljö och lära sig nya saker. Efter jul kommer jag alltså plugga och jobba extra på Flex och det ska bli så skönt att inte behöva jobba kvar på ICA.

Nu måste jag koreografera till mina barn i eftermiddag och sen ta mig ut och handla lite mat. Ikväll blir det mer balett, hoppas att vaderna pallar trycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0