BAD dreams

Gårdagen var faktiskt en riktigt bra dag. Startade med att ta mig upp alldeles för tidigt och hann faktiskt i tid till naturkunskapen. Därefter åkte jag ut till Lappis och min underbara Helene som hjälpte mig runt i SU-djungeln. Jag har försökt förstå mig på vad man kan läsa för lösa kurser, vad som kan vara intressant, vad som innebär vad och hur man anmäler mig, men det har gått sådär måste jag säga. Tur att Helene hade en katalog och många hjälpande ord. Nu väntar jag bara på att en engångskod ska skickas till mig och sen ska jag anmäla mig till Teatervetenskap med dansinriktning - Samtida perspektiv och Hälsopedagogik I som båda startar efter jul. Dock måste jag bestämma mig för vilken jag helst vill läsa i så fall, men men, det är fortfarande några dagar kvar till sista anmälningsdag.


En bild på mig och Helene från i sommras, hjälp vad fort det gått, när blev det höst?


Efter mitt lyckade besök hos Helene åkte jag hem för att slänga ner musik och danskläder och bege mig till Kringlan och undervisa. En riktigt rolig lektion, dom är så himla söta och duktiga!

På kvällen var det bowling med ICA-gänget och hjälp vad tävlingsinriktad arbetsplats vi är! Många skrik och skratt och en del lite för seriösa och arga miner. Själv är jag inte bättre själv, har alltid varit tävlingsmänniska! Tror dock att det är bra för att nå dit man vill i livet. 
Sammanfattningsvis var det en trevlig kväll, men tyvärr kan jag ibland bli så fruktansvärt irriterad på helt onödiga saker (icke tävlingsrelaterade) och denna gång ledde det till en natt med massa riktigt konstiga och jobbiga drömmar.
Nu är det dags för mig att ta mig ur detta dåliga morgon/förmiddagshumör och göra någonting bra av denna dag!
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0