Bryt ner för att bygga upp

Okej, jag har haft en del datorkrångel den senaste tiden och har därför inte varit så aktiv här. Just nu har min kära storebror varit snäll nog att låna ut en dator åt mig eftersom min till slut dog. Nu funderar jag vad jag ska köpa för ny, framförallt vad jag har råd med...

Förra veckan spenderades med att ha ett antal breakdowns och jag kom till slut fram till att det jag måste lära mig att bara ta det lugnt och vila ibland. Bara vila och släppa alla "måsten" istället för att ligga där i soffan helt apatisk och fundera på allt jag borde göra. Antingen gör man en grej eller så orkar man inte och då vilar man, för att dagen efter ha ny energi. Nu är jag redo för att tänka positiva tankar och dansa i regnet igen!


I lördags skrev jag högskoleprovet, det var ungefär som jag förväntade mig. Men jag har absolut ingen aning om hur resultatet blev. Vi får se om en månad helt enkelt. Håll tummarna för mig!



Jag kan även berätta att jag sjunkit så lågt att jag gått med på en dejting-sida. Hjälp är min enda kommentar kring detta för stunden.
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0