I´m stuck!

Nu har jag tagit mig upp ur sängen, duschat och ätit en god fredagsfrukost framför tv:n. Problemet med att sitta framför tv:n är att man lätt fastnar lite för länge och sen är det så lätt att bara sätta på datorn en liten stund för att kolla facebook och bloggar osv... Och ni ser ju vart jag sitter nu - skärpning Lena!

Nu ska jag plocka i ordning lite snabbt i min lilla sovhörna, slänga på mig kläder och lite smink och sen bege mig in till stan för att fixa allt som behövs inför lördagens Halloween-fest. Jag är riktigt taggad på att bli en dränkt, äcklig och död brud, hoppas bara jag hittar någonting passande att ha på mig.

Ikväll blir det stängning på jobbet, men sen väntar en helt ledig helg - HÄRLIGT!
Ha en fin fredag.
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0