It´s good day today

Jaha så var det snart torsdag, gud vad veckorna går fort. Och hjälp jag har ännu inte hunnit/orkar/velat träna. Imorgon blir det lite dansande för Sabina i alla fall. Förhoppningsvis ger hon mig lite inspiration att börja träna i nästa vecka. Sen veckan efter det så kommer jag kunna dansa för min underbara Anna nästan varje dag och verkligen komma igång med baletten igen. Hjälp är min första reaktion!

Idag har jag gått upp i tid, pluggat, koreograferat, ätit lunch, skrivit naturkunskapsprov, undervisat, varit på möte på jobbet, ätit middag med Sara och hunnit förbi en sväng hos Jossan och Johnny. Bra dag!



Världens sötaste Sara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0