Seg fredag

Jaha, jag tog mig upp i tid, duschade och satte tom på mig respektabla kläder istället för att sluska runt i mjukiskläder som vanligt. Där tog det däremot ganska mycket stopp. Jag borde ha pluggat och försökt skicka ut lite jobbansökningar, men min kära dator fortsätter att krångla och vara fruktansvärt seg så att lägga upp mitt CV på SATS hemsida tog över en timme... Dags att köpa ny, men för vilka pengar?

Jag har nu anmält mig till kurser på SU och det känns som ett steg i rätt riktning. Jag har också avsagt mig mina klasser på tisdagar pga brist på intresse, så nu har jag bara mina fina tjejer från kringlan att focusera på.
Veckans höjdpunkt var dock i onsdags när jag och Kristin var och tog workshop för underbara Benny Ninja. Han är så sjukt inspirerande och det var verkligen en energikick. Kan behövas när jobbet drar ur en all energi för att det är så understimulerande...

Och med det får jag avsluta, för det är just jobbet det är dags för. Underbar helg med stängning både fre och lör igen. Ikväll ska jag och Lotta koreografera lite dock, får se om det blir någonting av det och i så fall ska jag berätta mer senare.

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0