Skärp dig Lena

Jag är inne i några riktigt jobbiga dagar just nu, jag hittar inte riktigt motivationen för att ta tag i saker och jag har alldeles för lätt för att fastna i soffan framför tv:n eller datorn. Idag har jag i alla fall lyckats förbereda mig halvdant inför eftermiddagens lektioner. Jag hoppas bara att jag har några elever som kommer...

Ikväll ska jag dansa för underbara Annette Starck och jag hoppas hon kan hjälpa mig att hitta lite inspiration till att ta tag i mig själv i resten av veckan.
Nu måste jag sätta fart och packa ihop allt jag ska ha med mig och lyssna igenom musiken för lektionen. Sen bär det av till Nyboda fritidsgård och därefter till Home sweet Danscenter.
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0