Söndags-ångest?

Vad hände? Från att ha en underbar dag på stan till att sitta hemma och ha ångest över hur man ska få sitt liv att gå ihop. Jag antar att man måste ha sånna kvällar också...
Imorse sket jag i naturkunskapen och tog sovmorgon istället. Nu har jag tagit mig en powerwalk, gjort lite styrka, stretchat och försökt koreografera lite till mina klasser i veckan.

Har även hunnit bestämma date med min underbara Anna. Det är ju faktiskt kanelbullens dag och det måste firas! Nu - dusch, lunch och kasta sig på en buss till stan!


Hihi hittade denna gamla bild från gymnasiet. Hjälp va länge sen, man börjar bli tant på riktigt nu.
L

Kommentarer
Postat av: Anna

Oooohhhh my lord!! Hur vågar du kvinna?! Kunde du inte hitta en poseigare bild på mig.? Hemskt!!! men liiiiiite kul. Var så himla längesen och kan både skratta och gråta av minnen från den tiden.. Tror du förstår vad jag pratar om. :) GOD bulle hittade vi idag iaf. Go mys! PUSS

2010-10-04 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0