Söndagssol

En hel vecka har försvunnit förbi igen, hjälp vad tiden går fort! Detta är min lediga helg och den har börjat riktigt bra måste jag säga. Gårdagen spenderades med att först dansa lite för Kirst, sen göra mig iordning för middag och bio tillsammans med Lotta, Kristoffer och Kristin. Efter bion tog vi oss en efterrätt och kaffe och eftersom vi inte riktigt kände oss klara med kvällen åkte vi därefter hem hit till the penthouse och spelade spel och skrattade i massor. En perfekt lördag måste jag säga!
Idag har jag försökt komma igång med att försöka skriva lite på en uppsats till naturkunskapen, men snart ska jag ge upp och åka in till stan för att njuta av solen, shoppa lite och träffa Martina. Marc by Marc Jacobs har äntligen öppnat i Stockholm i veckan, detta kommer bli vårt första stopp för dagen kan jag lova.
Nu måste jag sätta på mig någonting respektabelt och åka!
Ha en underbar söndag!
L

Kommentarer
Postat av: kristin

<3 hittade nu nåt fint?

2010-10-03 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0