Älsklingen är tillbaka!

Ja, jag pratar om min dator. Världens bästa brorsa har hjälpt mig att få den att fungera som jag vill igen, väldigt skönt måste jag säga! Vi får väl se hur länge den håller sig användbar, förr eller senare är det väl dags att skaffa en ny. Hur ska man ha råd med det också då? Tur att den än så länge går att använda!

Jaha, så då har en hel vecka till snart försvunnit förbi. Det är fredag och jag har hunnit tvätta imorse och sen åka för en lunch med Erik där datorn blev överlämnad. Nu är jag hemma och mellanlandar innan jag ska ta mig till jobbet. Jag stänger både idag och imorgon, kul helg va? Jag ska i och för sig ändå bara spendera all ledig tid denna helg med att försöka plugga till mitt naturkunskapsprov på måndag så det spelar väl inte så stor roll. Nu ska jag dricka en kopp te och sen gå ut i solen igen och ta mig till jobbet.

Ha en underbar helg!




Vi pratade om NY idag och fy vad jag vill åka tillbaka och hälsa på alla som är där vissa dagar. Nej, jag vill inte bo där på fulltid, men jag skulle tycka att det satt fint med en semester dit någon gång i halvåret!


L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0