Äntligen ledig helg

Det har varit en händelserik och härlig ledig helg. Min första helt lediga helg på sjukt länge.
Igår spenderade jag dagen med pappa och han hälsa på en snabbis uppe hos farmor och farfar. Därefter bar det av till Farsta för att få äta massa underbar mat hos paret Cajdert. Alltid lika härligt att träffa dem och deras fina vänner. Speciellt när en av dessa fina människor fixar jobbintervjuer åt en. En härlig tjej vid namn Cissi jobbar nämligen på Flex Sports Clud i Skarpnäck och tack vare henne ska jag på tisdag dit för en arbetsintervju. Det känns som att jag har flyt just nu, men snart kanske det blir lite för många bollar i luften.

Idag har jag diskat mitt och Lottas diskberg, röstat, åkt förbi på Flex och presenterat mig och bokat intervju, skrivit klart och skickat iväg CV och arbetsansökan till samma ställe och efter det har jag försökt koreografera inför mina klasser jag ska hålla i nästa vecka. Jag känner mig smått stressad, hoppas att jag kan få det hela att falla på plats innan tisdag eftermiddag. Mitt i allt detta har jag ett prov om en vecka som jag borde plugga till också, men vi får hoppas att jag jobbar bra under press helt enkelt.


Nu sitter jag här och är smått besviken över valet och snart är det väl dags att gå och lägga sig.
Det var den helgen. Hej igen måndag!



Såhär taggad måste man vara om man ska vinna överlägset i "Alias"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0